Monday, December 9, 2013

Muljeid JCI Haapsalu pidulikult üldkogult

15. novembril toimus JCI Haapsalu pidulik üldkogu, millele eelnes sel korral ka päevane seminar.

Seminar algas pilguheitega JCI ajalukku, tutvustamaks uutele huvilistele JCI põhimõtteid ja väärtusi. Siiras heameel oli näha, et kohale olid tulnud mitmed särasilmad ning päeva teises pooles lasimegi üheskoos fantaasial lennata ning kaardistasime tulevaseks aastaks ideid ja mõtteid. Ideid, mis olid suunatud nii kogukonna kui ka meie endi isiklikku arengusse. Tegusa päeva viisid läbi koja liikmed Maario Laas, Rymas Herman ja Ojari Paas.

Õhtusel pidulikul üldkogul austas meid enda kohalolekuga Suurbritannia ja Põhja-Iirimaa Ühendkuningriigi  suursaadik Christopher Bruce Holby, kes tegi ettepaneku korraldada Haapsalus Shoti viski päev. Loomulikult võeti see suurepärane mõte rõõmuga vastu!

Lisaks oli kohal ka Haapsalu linnapea Urmas Sukles, kelle kaasabil toimis JCI Haapsalu ja Haapsalu Linnvalituses omavaheline koostöö sellel aastal eriti tulemuslikult.

Erilised tänud tuleb siinkohal edasi anda Läänemaa Arenduskeskuse juhatajale Andres Huulile, kelle näol oleme Haapsalu kojale leidnud väga tugeva partneri ja kaasamõtleja.

Tõeliselt sügav kummardus läheb aga meie enda koja suunas ja sõpradele teistest kodadest, aitäh teile!

Rõõmuga toome siinkohal välja kahe uue huvilise esmamuljed ja positiivse kommentaari.

Maris Saar
Võib-olla tuli kutse 15.novembri JCI Haapsalu üldkogul osaleda lihtsalt mu ellu õigel ajal. Võib-olla ma otsisingi kohta kuhu kuuluda ja hakkasin sellest lihtsalt kinni. Võib-olla nägin ma JCIs palju säravaid, edukaid ja positiivseid inimesi ja mõtlesin endamisi, et ma tahaksin ka selline olla. Võib-olla kerkisid mu silme ette uued huvitavad võimalused ja avanevad uksed. Võib-olla pani mu südame heldima see, et JCIs mõeldakse lisaks enda ambitsioonidele ka teistele, kes abi vajavad. Võib-olla mulle meeldis see toetus, millega liikmed üksteist varustavad. Võib-olla müüdi mulle mõte sellest organisatsioonist lihtsalt osavalt maha. Mina igatahes ostsin ja olen rahul, et nii tegin, sest need “võibolla-d” saab vabalt asendada sõnaga “kindlasti”.

Veiko Võrklaev
Iga üldkogu on andnud mulle uusi ja huvitavaid tutvusi. Eriti tore oli pidulik õhtusöök, millelt lahkusin väga suure positiivse laenguga. See laeng kiirgas minus veel pikalt. Ootan juba uut laengut ehk uut koosolemist.


Uute meeleolukate kohtumisteni!

JCI Haapsalu

No comments:

Post a Comment