Monday, July 8, 2013

Persoonilugu särtsaka e-Koja presidendi Agega :)

 
 
Seekordses uudiskirjas tutvume meie e-Koja presidendi Agega! Age on tõeliselt särav ning silmapaistev naine!

Koja liikmeskond uueneb ja vahetub üsna tihti ning päris kõik veel kindlasti ei tea Sind. Mis põhjusel ja millal sattusid esimest korda kotta ning kuidas Sa end ise tutvustaksid?
Minu kutsujateks olid JCI Pärnumaa senaatorid Urmas Mägi ja Sulev Alajõe, see oli juba kuskil aastal 2004., mil elasin veel Pärnus. Sellel ajal oli aga minu fookus pigem kuskil mujal ja mõtlesin, et Okey-Okey küll ma ükspäev tulen aga praegusel hetkel on lihtsalt jube kiire :)
Aastad läksid, kolisin tööle ja elama Tallinna. Töökoha kaudu kohtusin Martin Rauaga (JCI Viljandimaa selle aasta President). Martin, olles ise tollel ajal huviline, kutsus mindki koos endaga huviliste päevale (Tegemist oli üritusega Fresh up 2007) - ikkagi rongiga sõit jne, no miks ka mitte :)
Mina juba teadsin hästi, mis organisatsiooniga tegu ja ka ajaliselt mulle juba see idee liitumiseks sobis, nii siis läksingi sinna Viljandisse.
Peale seda üritust liitusin JCI Pärnumaa kojaga - see oli minu jaoks absoluutselt loogiline ja ainus valik, tulin ju Pärnust ja kuhu siis ikka.
Kahjuks aga JCI Pärnumaa koda lõpetas oma tegevuse suht varsti ja kuna mu elu oli kõik Tallinnas, siis liitusingi oma hingesugulastega e-Kojas :)

Mida pead Sa ise oma kõige olulisemaks saavutuseks kojas?
Ma ei ole kojas kunagi tegutsenud selle ideega, et tohutult peab midagi saavutama. Pigem on minu lähenemine: huvi on, aega on - miks-mitte :) Teeme siis ära.
Ise arvan, et eelmise aasta JCI Suvepäevade " Töölaager" korraldamine- tuli täitsa kenasti välja ja vähem tähtis ei ole selle aasta Presidendi amet. Kõige rohkem aga olen saanud kojast SÕPRU ja see on absoluutselt ülim.

Milline on Sinu KÕIGE eredam mälestus JCI aegadest ning mis teeb selle mälestuse eriliseks?
Neid on nii palju, jube raske on siis välja tuua ühte nendest. Ilmselt ka sellepärast, et koguaeg tuleb jälle vingeid elamusi/üritusi peale. Näiteks hetkel ma pean kõige eredamaks e-Koja suusareisi Itaaliasse, mis toimus selle aasta Veebruaris. See oli väga südamlik reis. 20 e-kodalast lendas Itaaliasse, terve nädala koos sportides ja aega veetes, saavad inimesed veelgi lähedasemaks -Intiimne ja üli e-Kojalik reis. Täpselt selline nagu mulle meeldib :)

Millised on Sinu ootused ja plaanid seoses käimasoleva Presidendiaastaga?
Minu kõige suurem väljakutseks on hoida seda levelit- mis on aastatega ette pandud. Ja see level on kõrge! Rahulolu küsitlustest on selgelt välja joonistunud, et e-koja liikmed on oma kojaga 100% rahul ja minu eesmärk on, et minu aastal see ei langeks 99% peale :)

Milline on e-Koja visioon eelseisval aastal?
Nuding ja kõvasti Sporti! hetkel läheb kõik plaanipäraselt...... palju on spordiüritusi olnud aga kohe tuleb ka paar nautlemise üritust peale. Näiteks e-Koja suvepäevad on sellel aastal Kihnu saarel. Ühte ma ütlen: "nalja peab saama!" :)

Millega tegeleb Age igapäevaselt väljaspool Koda, millega sisustab vaba aega ning kuidas saab olla Kojakaaslastele kasulik?
Olen müügidirektor rahvusvahelises trükiettevõttes. Trükime põhiliselt ajakirju, katalooge, brošüüre, raamatuid ja seda kõik ekspordiks. Kuna töö on selline, siis reisin palju- enamasti olen kuskil Skandinaavias ära.
Minu absoluutne uus kirg on Tennis -igal võimalusel ja vabal hetkel tahaks olla just tenniseväljakul.
Kojakaaslastele kasulik ? -Kui kellegil on küsimusi õhtuse peo või gala korralduse poolel- siis usun, et saan neile päris palju hüva nõu anda.Minu number on avalik- mulle võib alati helistada :)

Oletame, et Sul on 30 sekundit, et idee JCIst maha müüa oma sõbrale. Kuidas see kõlaks?
Sõpradele ma ei müü midagi :) Ma kutsun lihtsalt sõbra meie järgmisele koja üritusele kaasa... mis siin ikka seletada, tule vaata ise!

Kuidas ma ennast tutvustaksin?
Paindlik ja kalduvus rõõmsameelsusele.
 


No comments:

Post a Comment