Monday, June 10, 2013

Persoonilugu - Meie mitmekülgne, armas ning väga tark Ingrid :)


Soovime kõigile tutvustada meie suurt eeskuju, väga tragit ja aktiivset naist Ingridit, kelle juhtida on 2013. aastal JCI Tartu koda.
 
Küsisime ka Ingridilt mõned küsimused õppimaks teda paremini tundma.
 
Mis põhjusel ja millal sattusid esimest korda kotta ning kuidas Sa end ise tutvustaksid?
Mina olen JCI mõttes mõneti ainulaadne, kuna sattusin kotta seeläbi, et lugesin ajalehest 2006. aasta kevadel Tallinnas toimuvast JCI Euroopa Konverentsist. Konverentsi programm tundus minu jaoks väga huvitav ja mõtlesin, et sooviksin ka ise sarnaste ürituste korraldamises osaleda ja uute aktiivsete inimestega suhelda.
Tol ajal ma ei teadnud, et Tartus on kaks koda - JCI Estoniast suunati mind Tartu kotta, kus tutvusin sõbraliku presidendi Meelika Kuningas-Lutsariga ja aktiivse Erlend Sild'ga.
Oma elus väärtustan sõpru, perekonda ning meeldib tegeleda mitmesuguste hobidega, spordiga ning üha uusi elamusi ja teadmisi omandada.

Mida pead Sa ise oma kõige olulisemaks saavutuseks kojas?
Kojas olen osalenud mitmete suurprojektide korraldamises. 2007. aastal korraldas Tartu koda koostöös Lõuna Politseiprefektuuriga noortele rollerijuhtidele mõeldud õpetliku ürituse Rollufriik, millele saime suurel määral ka toetusi.
2010. aastal olin JCI Balti Konverentsi finantsjuht ning üritus oli suurepärane, sh finantstulemus.

Milline on Sinu KÕIGE eredam mälestus JCI aegadest ning mis teeb selle mälestuse eriliseks?
Minu kõige eredam mälestus on JCI Euroopa Akadeemias osalemisest 2012. a augustikuus Gõteborgis, kus osales 78 jci-kat üle Euroopa ning see sõbralik õhkkond ja positiivne suhtumine üksteisesse oli lihtsalt suurepärane – peale viit akadeemias veedetud päeva olime kõik üks suur ühtne perekond, kes oli valmis n.ö liigutama mägesid.

Millised on Sinu ootused ja plaanid seoses käimasoleva Presidendiaastaga?
Minu soov on kojas rohkem tähelepanu suunata ettevõtluse teemale ning sellest tulenevalt on meil juba toimunud mitmeid huvitavaid ettevõtete külastusi. Heategevuse valdkonnas on soov  teha koostööd SA Tartu Ülikooli Kliinikumi Lastefondiga, mille eesmärk on lähedane JCI heategevuse suundadega.

Milline on Tartu Koja visioon eelseisval aastal?
Sellel aastal on soov jätkata eelmisel aastal koja peateemaks valitud ettevõtluse valdkonnaga ja ettevõtlikkuse toetamisega koja liikmete hulgas.

Millega tegeleb Ingrid igapäevaselt väljaspool Koda, millega sisustab vaba aega ning kuidas saab olla Kojakaaslastele kasulik?

Tööalaselt olen ametis Haridus- ja Teadusministeeriumi rahandusosakonna asejuhatajana (planeerimise valdkonnas). Tartu Ülikoolis õppimise ajast kuulun ka korporatsiooni Filiae Patriae. Vabal ajal tegelen rohkelt spordiga, lemmikalad on jooksmine ja erinevad tantsustiilid.
Erialaselt olen finantsharidusega, milles oman pikaajalist töökogemust.

Oletame, et Sul on 30 sekundit, et idee JCIst maha müüa oma sõbrale. Kuidas see kõlaks?
JCI ühendab erinevaid inimesi, teadmisi ja elamusi - kui sa soovid avardada oma maailmapilti ning oma elu mitmekülgsemaks muuta, siis tule kohale ja vaata lähemalt!


No comments:

Post a Comment