Friday, August 24, 2012

Annely Lilleorg: Unistamisega tuleb JCI-s olla ettevaatlik - võid saada rohkem kui loodad!

Olen noor aktiivne ja peale hakkaja Eesti naine. Viimased 3,5 aastat olen olnud kodus ja lapsi kasvatanud. Selle kõrvalt olen täitnud ühe oma pikaajalise unistuse - elasin 7 kuud Kreetal. Lisaks sellele olen tegelenud ettevõtlusega ning töötanud Swedbank`s suurkliendihaldurina. Praegu teen laste kõrvalt raamatupidamist, finantskonsultatsioone, koolitusi, laiendan ühte rahvusvahelist äriprojekti ning tegelen natuke kinnisvaraga.

Minu eesmärk on elada oma elu nii nagu mulle meeldib, teha asju mis meeldivad ja nende inimestega kellega meeldib. Mul on palju väikseid ja suuri eesmärke ning unistusi ja neid tuleb koguaeg juurde.

Mulle meeldib olla koos positiivsete inimestega, kellel on unistused ja eesmärgid. Ma loen palju ja tegelen endaga, pean väga oluliseks pidevat arengut. Näiteks osalen aktiivselt Cashflow klubi tegemistes. Üheks minu suureks kireks on ka reisimine!


JCI-st kuulsin esimest korda 2005. aastal oma ülemuselt, kuid sel ajal ei võtnud ma kuidagi vedu. Seejärel kuulsin JCI-st 2010. aastal Cashflow klubis aga selle esimese ammu tegemine oli raske. Siis kolisin Kreekasse ja nii see asi soiku jäigi. Tagasi tulles aga oli mul kindel plaan üle vaadata, mida JCI endast siis kujutab. Esimeseks ürituseks oli 2011. aasta lõpus Piparkoogipokker ja seejärel Toomemäe töötuba. Tegelikult oli mind ees ootamas paar sõpra-tuttavat ja vastuvõtt oli nii soe, et päris ruttu oli tunne nagu ma oleks juba aastaid Toomemäe kojas olnud.

See, et mind Tartu Rat Race projektijuhiks valiti oli muidugi natuke ootamatu KUIGI mu unistuste raamatus oli kirjas, et ma löön sel aastal aktiivselt Rat Race'l kaasa. Tellimistega peab ettevaatlik olema - võid rohkem saada kui unistada oskad. Olen selle võimaluse ja usalduse eest igal juhul väga tänulik.

Rat Race'i kõrvalt aitasin vaikselt kaasa ka 2012. aasta Aastakonverentsi korraldamisele. Kevadel pakkus Toomemäe koda mulle võimaluse osa võtta COC Akadeemiast, mis oli tõeliselt super kogemus! Sealt edasi tuli pakkumine kaasa lüüa 2013. aasta Balti Konverentsi korraldamisel, kus minu vastutusalaks on administratsiooni pool. Mõni aeg tagasi kui jäi tühjaks JCI Aastakonvernetsi Check-In Administratisooni Direktori koht ja minult abi paluti ei saanud ma samuti kuidagi "EI!" öelda ja teisi hätta jätta. Aidates teisi aitan ka ennast!

JCI juures paelub mind sõbralik õhkkond ja hulk ettevõtlike inimesi, kes ei vingu vaid löövad käed külge ja teevad ära! Ma olen saanud väga palju uusi kogemusi, palju uusi tutvusi ja ka sõpru. Olen leidnud siit nii mitmeidki inimesi, kellega võib iga kell luurele minna!

No comments:

Post a Comment