Monday, February 11, 2013

Kaspar Loog - Eesti Ettevõtlike Noorte Koja President aastal 2013 :)

Kojas vahetuvad inimesed päris tihti ja võib-olla kõik veel ei tea Sind. Mis põhjusel ja millal sattusid esimest korda kotta ning kuidas Sa end ise tutvustaksid?
Koda teadsin ma juba lapsepõlvest, kuna mu isa oli liige. Koda teadsin ma põhiliselt läbi suvepäevade – see oli üritus, kuhu mind pea iga suvi kaasa võeti. 2000. aastal, kui tegime sõpradega esimest firmat, siis mainis isa, et Tartu koda teeb äriplaani koostamise koolitust. Siiamaani pole minema saanud  2003. aastal olin Tartu koja president, 2005. aastal Eesti koja juhatuses VP, 2008. aastal tegime aastakonverentsi. Pärast seda olen rohkem JCI Spordiklubi seltskonnaga käinud maratone mööda. Üle-eelmise aasta suvel kutsuti mind appi jälle Eesti koja tasemel kaasa lööma.
Sel aastal olen ma ikkagi kõigepealt tavaline kojaliige erilises ametis.
 
 Mida Sa ise pead oma kõige olulisemaks saavutuseks kojas?
Tore oli olla EC2006 meeskonna liige ja ka Go Global aastakonverents 2008 oli väga vahva ja pingutama panev projekt. Ennast paneb imestama, et ma veel kojas olen.
 
 Milline on Sinu KÕIGE eredam mälestus JCI aegadest ning mis teeb selle mälestuse eriliseks?
Neid on väga palju. Ma arvan, et JCI kõige erilisem aspekt on akadeemiad ja konverentsid. Oled justkui omas mullis pool nädalat kuni nädal. Kui tagasi tuled, on asjadele hoopis värskem vaade ja väga palju uusi sõpru. Soovitan!
 
Millised on Sinu ootused seoses eelseisva Presidendiaastaga?
Ootused on kõrged. Kohalike kodade presidendid ja juhatuse tiim on juba ennast näidanud tubli ja toimekana. Kõige enam ootan, et me astume sammu lähemale sellele, et oma arvamust läbi projektide ühiskonnas teravamalt avaldada ja tõsta avalikkuse ees lauale teemasid, mis meid puudutavad.
 
Milline on Kaspar vabal ajal?
Mul pole kunagi vaba aega olnud :) Alati olen leidnud midagi, millega aeg täita. Eks see ikka läheb pere ja spordi seltsis. Järgmisel aastal saan loodetavasti jälle rohkem sporti teha.
 
Oletame, et Sul on 30 sekundit, et idee JCIst maha müüa oma sõbrale. Kuidas see kõlaks?
Sõber tuleb lihtsalt ühele kojaüritusele kaasa võtta. Pärast enam polegi vaja müüa, vaid ta tahab ise liikmeks saada. Sarnaste väärtushinnangutega inimesi on väljaspoolt koda ju palju raskem leida!

No comments:

Post a Comment